Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect®

  • EasyProtect® zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
  • Możliwośd nabycia ochrony EasyProtect® w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
  • Przedłużoną ochroną serwisową może zostad objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje.
  • Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
  • Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
  • Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
  • Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz zgłoszeniu awarii.
  • Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
  • W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
  • Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
  • Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta


Sprawdź wszystkie benefity w linku poniżej:

Benefity programu